A Song for de Hartstichting

Logo Hartstichting

Uit Wijknieuws 55:

Wijkgenoot David Brown organiseert op vrijdag 13 november voor de derde maal een liefdadigheidsconcert ten bate van de Hartstichting: A Song for De Hartstichting. Het concert vindt plaats vanaf 20.00 uur in de aula van de christelijke scholengemeenschap De Heemgaard

U kunt er luisteren naar de peetvaders van het hedendaags Schotse volksmuziek en inmiddels wereldberoemde The Tannahill Weavers. Kent u ze nog niet? Dan kunt u ze zien en horen op Youtube.

Voor sommigen zal de naam David Brown
bekend voorkomen. Hij was oprichter van de inmiddels niet meer bestaande Folk-Club Apeldoorn (1991 – 2004). Daarnaast programmeerde hij tussen 1993 en 2006 het Intercultureel Festival Mondial Apeldoorn en heeft hij een aantal jaren meegeholpen met De Nacht van Apeldoorn.

Kaarten voor dit concert kunt u reserveren bij David Brown op 055-3556670 of via davidenjoke.brown@chello.nl. Tot 1 november betaalt u € 15 per kaartje, daarna € 20.

Als u dit initiatief op een andere manier financieel wilt ondersteunen, dan is David u zeer erkentelijk.

The Tannahill Weavers