Uitnodiging voor speciale vrijwilligersavond!

apeldoorn-trofeeApeldoorn Trofee zet vrijwilligers in het zonnetje, en jij hoort daarbij!
Kom ook naar theater Orpheus op maandag 31 oktober.

Wie verdient de Apeldoorn Trofee 2016? Dé prijs voor vrijwilligers! Dit jaar is het de vijfde keer dat de jury de Apeldoorn Trofee via sponsoring kan realiseren. Het is geweldig dat diverse partijen zich enthousiast verbonden hebben aan de Apeldoorn Trofee.

Naast Theater Orpheus zijn de andere sponsoren die, in geld of natura, garant staan voor een feestelijke vrijwilligersavond: Apeldoorn Pakt Aan, Atlant Zorggroep, Centraal Beheer, De Goede Zorg, Etiam Consultancy, Gemeente Apeldoorn, Intersport, Nieuwsblad Stedendriehoek, Rabobank Apeldoorn, Rotary Apeldoorn Noord/Zuid, Stimenz, vandeRegie en Vormvisie Apeldoorn. Zij willen samen met de jury de Apeldoornse vrijwilligers bedanken voor hun onschatbare waarde voor onze samenleving.

Wat gaan we doen?
Tijdens deze feestelijke avond worden de Apeldoorn Trofee 2016 en de junior prijs Apeldoorn Trofee uitgereikt. Daarna volgt een spetterend optreden van ‘Op Sterk Water’.

Het programma voor maandagavond 31 oktober is als volgt:
19.00 – 19.30 Ontvangst
19.30 – 20.30 Prijsuitreiking
20.30 – 21.00 Pauze en Proostmoment
21.00 – 22.00 Optreden van ‘Op Sterk Water
22.00 – 22.30 Afsluitende borrel

Deze leuke avond bijwonen?
Doe jij vrijwilligerswerk in Apeldoorn en heb je zin in een leuk feestje? Dan nodigen wij je uit om 31 oktober aanwezig te zijn. Er zijn ongeveer 1200 (gratis!) kaarten beschikbaar. Grijp je kans om erbij te zijn en boek snel je e-ticket! Op de avond zelf kun je je bij de ingang van Orpheus aanmelden. Daar controleren we je ticket en vragen we waar jij je vrijwilligerswerk doet.

Deel gerust
Wil je ook andere vrijwilligers laten weten dat er een feestje is? Geef of stuur de informatie gewoon door!

Enorme kick
Reactie van de winnaar van 2015, Logeerhuis van Sint Nicolaas: ‘De Apeldoorn Trofee is geweldig om te mogen ontvangen. Het geeft vrijwilligers een enorme kick om zo’n blijk van waardering te krijgen!’

De jury van de Apeldoorn Trofee kijkt uit naar jouw komst!
Meer informatie over de Apeldoorn Trofee vind je via: www.apeldoorntrofee.nl, twitter en facebook