Nieuw kandidaatbestuurslid

Na Peter Julsing heeft nu ook Mariëlle Kloosterman zich kandidaat gesteld voor het bestuur van de wijkraad. Het bestuur draagt beide kandidaten van harte voor op de aanstaande openbare jaarvergadering op 7 april.

Mariëlle zal zich gaan bezig houden met maatschappelijke vraagstukken in onze wijk. Tot nu toe heeft de wijkraad daar geen speciaal bestuurslid voor, maar gezien de maatschappelijke ontwikkelingen wordt de noodzaak inmiddels wel gevoeld.

Peter volgt Cor Bouman op als penningmeester en zal zich gaan bezig houden met ruimtelijke ordening.

Beide kandidaten zullen zichzelf voorstellen in Wijknieuws 53, dat in de tweede helft van maart verschijnt.

Met de komst van Peter en Mariëlle en het vertrek van Cor Bouman, telt het bestuur straks 4 leden. Graag zouden we er nog een of twee bestuursleden bij hebben.